Biznesowy upominek

Biznesowy upominek

Jaka jest granica wręczana prezentów swoim partnerom biznesowym albo kontrahentom?

Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale generalną granicą jest uważanie, czy coś może może być próbą przekupstwa, czy też korupcji.

Generalnie uważa się, że na pewnym poziomie biznesowym nie jest niczym niewłaściwym, jeśli naszemu partnerowi podarujemy na przykład pióra wieczne.

A warto w tym momencie zwrócić uwagę na fakt

Że nie tylko może to być próbą uściślenia naszych relacji, ale też pewną formą całkiem skutecznego marketingu nastawionego na zdobywanie zaufania do marki. W tym ceku konieczne jest, aby pióra wieczne, które są wręczane jako tak zwane biznesowe prezenty, były odpowiednio oznaczone marką, którą symbolizują. Chodzi oczywiście o to, aby były wykonane w odpowiednim kolorze, takim, jakie są barwy firmy, lub też produktu, który ona wytwarza i chce reklamować.

Czy ona dostałą już prezent biiznesowy?

Poza tym też powinny wtedy pióra wieczne zawierać logotyp, czyli ogólnie określając prosty znak graficzny, który zapada w pamięć i którym dana marka zwykła się posługiwać. Wtedy absolutnie nie można będzie być posądzonym, że pióro wieczne stało się próba przekupstwa. Było to po prostu zwykłe podarowanie użytecznej rzeczy. A do takich wieczne pióra się przecież od zawsze zaliczają.

Długopisy od szkoły podstawowej poprzez pracę zarobkową zawsze ludziom towarzyszyły. Chociaż teraz generalnie się korzysta z komputera, to jednak wciąż używanie piór jest popularne, szczególnie przy podpisywaniu różnych ważnych dokumentów.

Odpisz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *